Fanmail

Een smsje, een mailtje. Fanmail noem ik het. Mijn ex is er gek op. Met grote regelmaat stuurt ze mij een smsje of mailtje met de meest rare teksten. Ik lach er om. Maar irritant is het wel, Heel irritant. Ik negeer het, maar onbewust blijf je er toch mee bezig. De inhoud van die mailtjes raakt vaak kant noch wal. Om over de schrijfwijze maar te zwijgen, want mijn zoon (ook de hare) kan zelfs beter schrijven qua grammatica en spelling.

Er zit een rare kronkel in haar kop die met geen mogelijkheid glad te strijken valt. Door het frequent gebruik van middelen, drank en drugs, is haar gedachtengang zo beperkt, dat ze helemaal in haar eigen wereldje leeft. En daardoor alle problemen die ze heeft en veroozaakt, niet ziet als problemen.

Soms, als ik weer zo’n mailtje of smsje lees denk ik: tjonge jonge, domme doos… Zelfs een 4 jarige snapt het beter dan jij. Het is een beetje zielig eigenlijk. Zo’n persoon hoort eigenlijk opnieuw te leren lezen en schrijven. Ze is een beetje tja hoe zal ik het netjes zeggen.. Achterlijk?? Of stom?? Het is allemaal van een  erg bedenkelijk (lees: laag) niveau.

Het leuke is eigenlijk dat ze al die fanmail in cc verstuurt aan de gezinsvoogd, de advocaat, de maatschappelijk werkster, etc. Daar moet ik dan weer hartelijk om lachen. Kijk, ik snap best dat iemand die haar zoon kwijt is geraakt er alles aan doet om hem terug te krijgen. Maar dit slaat echt nergens op. Dit werkt averechts. Maar met haar iq snapt ze dat niet. De wel bekende ezel die zich niet 2x aan dezelfde steen stoot? Deze ezel is daar te stom voor blijkbaar….

Het is inmiddels wel duidelijk dat de fanmail van zo’n bedreigende aard werd, dat we de politie hebben ingeschakeld. Nu is het afwachten tot de volgende (mis-) stap. Maar ik denk dat ze eerst moet leren lopen, voordat ze een stap kan maken. Het is te triest voor woorden.

Fanmail, wat moet je ermee?? Ik maak er een dossier van. Ik reageer er nooit op. Ik bewaar alles netjes. Wat ik me nu afvraag is, hoe kan iemand zo afglijden? Heel simpel, door overmatig middelengebruik. Het ergste van alles is, dat mijn zoon daar onder geleden heeft. Een paar jaar lang.

Ik heb hem een ding beloofd, en dat is dat ik ten alle tijden er voor hem (en ook mijn andere zoon) zal zijn. Dat ik het nooit zal laten gebeuren dat mijn ex hem (zomaar) mee neemt. Mocht dat gebeuren dan sta ik niet voor mezelf in. Er komt niemand zomaar aan mijn kinderen.

Terug naar de fanmail. Ik zal vast de komende dagen/weken fanmail ontvangen. Ik ben benieuwd naar de inhoud…….

Fanmail.Wat doe je er aan?

 

MetalWout

16 gedachten over “Fanmail

  1. Tsja Wout, wat zal ik hier nu eens op zeggen. Het feit dat je “fanmail” krijgt is mooi, dan ben je in elk geval in the picture. Alleen jammer dat het om de moeder van je kleine maar grote jongen gaat. Het moge bekend zijn dat niet alleen drank meer kapot maakt dan je lief is. In dit geval maakt je ex alles kapot waar haar lief is. Stom van haar, net zoals het CCen van ál haar berichtgevingen.

    Weet je wel hoe mooi het is te lezen hoe jij er voor je jongen(s) bent? Menig papa kan daar een voorbeeld aan nemen.

    Ik ben trots op je, pik.

  2. Wow wat goed beschreven

    Wel erg dat jullie er met zijn allen onder te lijden hebben
    Ik wens jou,angelique en jullie kids alle kracht en liefde toe om dit de kop in te drukken.

    Groet marja

  3. Wouter zonder je ex ben je echt nobody misschien moet sirine over jou gaan bloggen.Echt zielig dat jij zijn vader bent.De waarheid ligt in limburg woef

  4. Jij doet het goed..mijn vriend heeft ook zon ex..na 4 jaar nog steeds lastigvallen en dan uitvechten over de rug van hun gezamelijke zoon..deze vrouwen mogen zich schamen en dan ook nog roepen ik doe alles v mijn kind!!..ja zelf ze geestelijk kapotmaken…jullie heel veel geluk toegewenst maar dat zit wel goed..

    1. Dat Wouter een geweldige vader is heeft hij inmiddels dubbel en dwars bewezen.

      Ik zou, als moeder zijnde, niet met de wetenschap kunnen leven dat ik mijn kind verwaarloosd heb.. Mijn kind het recht heb ontnomen om onbezorgd kind te kunnen zijn..

      Wat de reden hiervoor dan ook is.. Ik zou, als moeder zijnde, mijn hele wereld veranderen om een goede moeder te kunnen zijn. Mijn eigen behoeften aan wat voor middelen dan ook, opzij zetten om mijn kind op de enige juiste manier groot te brengen.

      Elk kind heeft recht op veiligheid, geborgenheid, liefde en een gezonde maaltijd.

      Wouter en zijn zoons… Die komen er wel!

      1. Zijn moeder is de enige die daar mee weg is gekomen al die andere vrouwen en ook wouter die hebben iets over het hoofd gezien.En misschien mocht ryan geen pedo sexuele gevoelens krijgen daarom is ie ook zo stoer te vertrouwen.Anders had die bij pleegouders moeten wonen waar die echt verwaarloosd werd,en wouter te zien moet krijgen.Stel je voor het zou wouter kleffe bilmaat maar eens geworden zijn …schatje

      2. Er is maar een die 6 jaar lang de baas was alle vragen van ryan kunnen gesteld en beantwoord worden

  5. Ryan is een besneden moslim,en heel respectvol en zorgeloos opgevoed!De helft gezag mocht ie krijgen,zat toch?Kinderen kunnen ook dodelijk geplaatst worden door jeugdzorg of niet wouter….Beide verdienen rust de stalker die wouter was die heeft gelukkig iemand anders gevonden,via internet.Ryan en sirine zijn nog steeds 2 handen op een buik,zij is verloofd.Wil je mooie en spontane foto.s van ryan zien?Dat moet je bij sirine wezen ..Dat bloggen en dat twitten toch ook sirine denkt tenminste nog aan haar familie dat is pas eervol ….Zo interessant is het geheel ook weer niet vooral laf ciao

  6. Lieve Wout,

    Ik zou je als advies willen meegeven om “homo voor het leven” te blokkeren op deze site.

    Ze zet gevoelige medische informatie over jouw zoon zomaar open en bloot op internet en er staan nog meer zaken beschreven die kant nog wal raken.

    Ik zou wel even de meldingen met haar emailadressen opslaan voor het dossier als ik jou was.

    Ik hoop dat jouw zoon nog niet in de gelegenheid is geweest de stukken tekst van “homo voor het leven” te lezen.

    Ik moet er niet aan denken hoe jouw zoon zich zal voelen als hij leest wat zijn bloedeigen moeder over hem schrijft.

  7. Nah en toch he DRUGS geestverruimende inzages theorieën formules XLlibido ingewikkeld doen.Naast je schoenen lopen hulk zelftheraipe…Een wereld vol informatien!Net ff anders dan ritalin ,Wiet voor het selectief vergeten van andere relevante informatie

  8. Ik lees hier zaken als “Wouter moet dood”, “pedo-sexuele gevoelens”, “nobody”.

    Ik ken toevallig iemand die door bepaalde uitlatingen op het wereld wijde web een behoorlijke som geld moet betalen en daar niet echt vrolijk van werd.

    De wijze waarop reacties geschreven worden doen mij denken aan iemand die behoorlijk labiel is, geen weg weet te vinden in zijn/haar eigen leven. En om nu over de rug van kinderen te gaan handelen is iets wat verboden zou moeten worden.

    De “nobody” die genoemd wordt blijkt een SOMEBODY te zijn, een somebody die álles in het werk stelt zijn, nieuwe, gezin te geven wat het toekomt. Geeft het enige afbreuk als iemand zijn/haar nieuwe liefde vindt via het internet? Bezoek eens wat datingsites, dáár zitten pas wanhopige zieltjes die op zoek zijn naar een nieuwe partner.

    Deze twee mensen hebben elkaar leren kennen via het internet, so what!!! Ik vind het een mooi medium, dat internet, het brengt mensen samen en slechts een handjevol kan daar kennelijk niet mee dealen. Die groep adviseer ik dan ook om bepaalde uitingen niet via het internet te delen, nodig elkaar uit en praat er aan de tafel over.

    Onvrede mag je uiten maar houdt het fatsoenlijk, uiteindelijk heeft degene die dat niet doet zichzelf ermee.

Plaats een reactie